Delevery


Comenzile primite

Cu modulul Freya Restaurant Delivery orice afacere ce livreaza produse la domiciliul clientului isi poate usura munca. Acest modul performant a fost conceput dupa cerintele clientilor nostri, acoperind astfel toate nevoile unui astfel de business.

In fereastra principala a softului delivery putem vedea comenzile curente cu detalii cum ar fii clientul, totalul, discount-ul comenzii, data si ora precum si timpul care a trecut de la preluarea comenzii.

Tot aici putem adauga sau modifica comenzi, putem refuza sau trimite in livrare produsele comandate.

 

Adaugarea clientilor

In momentul atribuirii clientilor pe comenzi, puteti selecta unul din baza de date prin campul de cautare. Daca este vorba despre un client nou se poate adauga foarte usor apasand butonul respectiv.

In fereastra dedicata clientilor, se pot introduce informatiile acestora precum si adresele de livrare.

Freya Delivery permite retinerea mai multor adrese pentru un singur client, astfel utilizatorii vor salva timp pretios cand trebuie sa completeze adresa.

In plus, pentru fiecare client este pus la dispozitie un istoric, utilizatorii putand astfel sa vada comenzile efectuate anterior de catre clientul selectat.

 

Atribuire soferi

Dupa ce trimitem in livrare o comanda, putem atribui un sofer care va fi responsabil cu livrarea produselor.

Soferii se adauga in prealabil in Freya Restaurant Backoffice si se pot defini numeroase detalii, de la date personale pana la masina pe care o folosesc.

 

Comenzi in curs de livrare

In fereastrra comenzilor in curs de livrare se pot vedea toate comenzile care au fost trimise pe teren dar nu au ajuns la destinatie.

Ca si detalii utilizatori pot vedea cine a preluat comanda, clientul, sumele comenzii respective precum si timpul de livrare pana in momentul dat.

In plus, apasand butonul pentru detalii suplimentare, utilizatorii pot vedea pentru fiecare comanda la ce adresa se livreasa produsele precum si soferul atribuit.

Dupa ce produsele au fost livrate utilizatorul poate marca comanda ca si livrata, sau in cazul in care clientul a refuzat coamnda, motivul refuzului.

 

Optimizarea afacerii prin urmarirea comenzilor refuzate

Freya Delivery va pune la dispozitie o modalitate prin care dumneavoastra sa puteti optimiza afacerea pe care o conduceti.

Pentru comenzile refuzate, utilizatorii pot introduce motivul refuzului, iar dumneavoastra puteti analiza cum puteti remedia unele probleme. De exemplu, daca multe dintre comenzile refuzate sunt din pricina timpului mare de livrare, managerii pot decide daca este vina soferului, daca trebuie sa mareasca timpul de livrare comunicat clientului sau daca trebuie sa isi deschida un nou punct de lucru intr-o anumita zona.

 

Control asupra livrarilor

Utilizatorii softului de livrari ofera posibilitatea de a tine sub control toate comenzile efectuate, fie ele livrate, in curs de livrare sau refuzate.

In aceasta lista puteti observa cele mai importante informatii despre comenzi.

In plus, apasand butonul pentru detalii suplimentare putem vedea adresa de livrare si soferul in cazul comenzilor livrate sau in care sunt pe drum spre client. Pentru comenzile refuzate putem afla adresa dar si motivul refuzarii.

 

Totul este la o cautare distanta

Pentru a mari viteza de lucru a solutiei si pentru a facilita accesul la informatii, softul de livrari dispune de un modul de cautare.

Astfel puteti cauta orice termen, fie ca este vorda despre un client, o adresa sau un sofer, iar toate comenzile specifice cautarii vor fi afisate instant pentru dumneavoastra.

 

Această prezentare necesită JavaScript.