Suport


suport

Serviciile de asistenta puse la dispozitie de compania nostra pot fi adjustate cu usurinta pentru nevoi specifice. Oferim clientilor nostri cel mai performant suport tehnic posibil, cu ajutorul expertilor in aplicatiile SoftOne si in tehnologia si industriile implicate.

Folosind tehnologia si instrumente de suport avansate, personalul nostru asigura servicii profesioniste, precum:

  • Servicii de suport nivelul-1, prin solutia Help Desk, disponibila prin telefon sau e-mail
  • Servicii de suport nivelul-2 cu ajutorul consultantilor specializati
  • Managementul si monitorizarea problemelor de caz
  • Mentenanta corectiva: Suport tehnic pentru rezolvarea problemelor, incluzand probleme de date, aplicatie sau procese
  • Mentenanta evolutiva: Axata pe modificarea aplicatiei conform nevoilor sau cerintelor clientului, cum ar fi: raportare, interfete, noi functionalitati sau procese
  • Deplasari la clienti gratuite sau contracost, in functie de abonamentul de mentenanta ales.

Clientii SoftOne ERP au, de asemenea, acces non-stop la cunostinte, resurse si servicii, prin baza noastra de date online, documentatii privind produse, forumuri si comunitati online si alte informatii utile.

Dam o mare atentie nevoilor dumneavoastra si aducem solutii la orice problema pe care o intampinati. Impreuna vom gasi cea mai rapida si eficienta solutie la problemele sesizate.